Predstavljamo softversko rješenje za Službu 112

U demo sobi prezentirat će se funkcionalnosti sustava SFERA - operativno-kontaktnog centra za podršku radu Službe 112

112.jpg

Državna uprava za zaštitu i spašavanje, u čijoj se nadležnosti Služba 112 nalazi, implementirala je CTI (Computer Telephony Integration) sustav SFERA – operativno-kontaktni centar za podršku operaterima sustava 112, rješenje koje je razvijeno u KING ICT-u.

 

Među ključne prednosti sustava ubrajaju se: lakše koordiniranje zajedničkog rada u više centara pri čemu su svi podaci automatski vidljivi u svim surađujućim centrima u realnom vremenu, korištenje verificiranih snimača poziva kako bi se osigurala potrebna zaštićenost i sigurnost podataka o pozivu, mogućnost izrade izvješća po proizvoljno izabranim kriterijima te pretraživanje prema različitim kriterijima, što doprinosi transparentnosti rada.

 

Sponzori

Premium

Gold

Medijski pokrovitelji

Lokacija i kontakt

Marker

Hotel Antunović

Zagrebačka avenija 100A

10 000 Zagreb

Hrvatska

Contact

marketing@king-ict.hr

T: +385 (0)1 3033 507

F: +385 (0)1 6690 864